1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
1.1 Χρειάζεται να ανοίξω λογαριασμό για να ψωνίσω μαζί σας;
Όχι, δεν χρειάζεται. Μπορείτε να κάνετε αγορές και να κάνετε check out ως επισκέπτης κάθε φορά.
Ωστόσο, δημιουργώντας έναν λογαριασμό σε εμάς, θα σας επιτρέψει να παραγγείλετε χωρίς να χρειάζεται να εισάγετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Μπορείτε να εγγραφείτε τώρα ή μπορείτε πρώτα να ξεκινήσετε τις αγορές και να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας προτού κάνετε check out στη σελίδα του καλαθιού αγορών.
1.2 Πώς δημιουργώ λογαριασμό;
Κάντε κλικ στο «Σύνδεση/Εγγραφή» και στη συνέχεια «Δημιουργία λογαριασμού» και συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία.
1.3 Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Αγοράστε τα προϊόντα που θέλετε και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσετε, μπορείτε να προχωρήσετε στο καλάθι αγορών σας και να κάνετε check out. Ελέγξτε και βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές πριν επιβεβαιώσετε την αγορά και την πληρωμή σας.
1.4 Αντιμετωπίζω προβλήματα με την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αγορών μου
Μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα εφόσον είναι διαθέσιμα. Θα μπορούσε να υπάρχει μια περίπτωση όπου το προϊόν βρίσκεται στο καλάθι αγορών κάποιου άλλου, επομένως η κατάσταση των αντικειμένων αντικατοπτρίζεται ως “Προσωρινά μη διαθέσιμο”.
1.5 Πώς πληρώνω τις παραγγελίες μου;
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω vivapayments, όλων των μεγάλων πιστωτικών και χρεωστικών καρτών όπως Mastercard, VISA κ.α. Στην κατηγορία καλλυντικά υπάρχει και η επιλογή αντικαταβολής, αφορά όμως, μόνο τη συγκεκριμένη κατηγορία.
1.6 Μπορώ να τροποποιήσω και να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να ακυρώσουμε μια παραγγελία αφού έχει τοποθετηθεί. Αυτό θα μας επιτρέψει να συσκευάσουμε τις παραγγελίες σας αποτελεσματικά και να ελαχιστοποιήσουμε τα λάθη. Καλό είναι να ελέγξετε την παραγγελία σας πριν την υποβάλετε.
1.7 Πώς θα ξέρω εάν η παραγγελία μου επιβεβαιώθηκε;
Αφού υποβάλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης από εμάς για να επιβεβαιώσετε ότι οι παραγγελίες σας έχουν παραληφθεί. Ωστόσο, σημειώστε ότι οι παραγγελίες θα αποστέλλονται μόνο όταν έχει εγκριθεί η πληρωμή με κάρτα και επαληθευτεί η διεύθυνση χρέωσης. Εναλλακτικά, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο «Ο λογαριασμός μου» εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης.
2. ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ
2.1 Πότε θα διεκπεραιωθεί η παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες θα διεκπεραιωθούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ώρα της παραγγελίας. Η ώρα που αναφέρεται βασίζεται στην ώρα Αθήνας Ελλάδα.
2.2 Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Το τυπικό χρονικό πλαίσιο παράδοσης με courier είναι περίπου 2-4 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας σας. Αυτό ισχύει μόνο για τα προϊόντα που βρίσκονται σε ελληνικές αποθήκες. Για όλες τις διεθνείς παραδόσεις, ο χρόνος που απαιτείται εξαρτάται από τους συνεργάτες μας και τις θυγατρικές τους. Στην περιγραφή του κάθε προϊόντος αναφέρεται ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης. Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει διαφορετικά είδη, ενδέχεται να παραλάβετε διαφορετικά πακέτα σε διαφορετικούς χρόνους παράδοσης. Μόλις φτάσει η παραγγελία σας στο κατάστημα courier της περιοχής σας, θα λάβετε σχετική ενημέρωση για την παραλαβή της από τον υπεύθυνο υπάλληλο Κούριερ.
2.3 Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παράδοσή μου;
Μόλις αποσταλεί η παραγγελία, θα σας σταλεί ένα email επιβεβαίωσης με τον αριθμό παρακολούθησης. Μπορείτε να ελέγξετε και να παρακολουθήσετε την κατάσταση παράδοσης των παραγγελιών σας με την αντίστοιχη εταιρεία courier που έχει γίνει η αποστολή.
2.4 Πόσο είναι τα έξοδα αποστολής;
Η αποστολή για την κατηγορία καλλυντικά είναι 4,90€ και για παραγγελίες μέχρι 60€. Παραγγελίες καλλυντικών άνω των 60€ και όλα τα υπόλοιπα προϊόντα μας είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλες τις παραδόσεις μέσω courier.
2.5 Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να ανακατευθύνουμε τις παραγγελίες μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε τη σωστή διεύθυνση αποστολής.
2.6 Λείπει ένα είδος στην παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;
Ζητούμε συγγνώμη που σας στείλαμε μια ελλιπή παραγγελία. Επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στη διεύθυνση shop@oggetto.gr και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
2.7 Έλαβα ένα ελαττωματικό αντικείμενο, τι πρέπει να κάνω;
Ζητούμε συγγνώμη εάν λάβατε ένα ελαττωματικό αντικείμενο από εμάς. Επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στη διεύθυνση shop@oggetto.gr με μία φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
2.8 Έχω αγοράσει λάθος μέγεθος ή χρώμα
Δεν παρέχουμε αλλαγές για μέγεθος ή χρώμα. Ωστόσο, δεχόμαστε επιστροφές για προϊόντα που μπορεί να στείλαμε εμείς λάθος. Μπορείτε να ανατρέξετε στην Πολιτική Επιστροφών & Αλαγών.
2.9 Δεν έχω λάβει το δέμα μου, τι πρέπει να κάνω;
Στείλτε ένα email στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο shop@oggetto.gr εάν δεν έχετε λάβει το δέμα σας μετά από τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης που αναγράφετε στην περιγραφή του προϊόντος και θα σας βοηθήσουμε αναλόγως.
2.10 Δεν έχω λάβει ακόμη το δέμα μου εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου. Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω;
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του δέματος σας μέσω του “Παρακολούθηση της παραγγελίας σας” στο για να μάθετε γιατί μπορεί να έχει καθυστερήσει. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση shop@oggetto.gr και θα σας βοηθήσουμε περαιτέρω.
2.11 Πόσο ααφαλείς είναι οι αγορές μου; Προστατεύονται τα δεδομένα μου;
Οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας oggetto.gr είναι απόλυτα ασφαλείς καθώς δεν μεταφέρεστε σε καμία εξωτερική σελίδα πραγματοποίησης πληρωμών.
Προσωπικά δεδομένα που καταχωρούνται, είναι τα απαραίτητα για την διεκπεραίωση αποστολής και παραλαβής της παραγγελίας στην διεύθυνση σας.
Για τους χρήστες που εγγράφονται στον ιστότοπό μας (εάν υπάρχουν), αποθηκεύουμε τις προσωπικές πληροφορίες που παρέχουν στο προφίλ χρήστη τους. Όλοι οι χρήστες μπορούν να δουν, να επεξεργαστούν ή να διαγράψουν τις προσωπικές τους πληροφορίες ανά πάσα στιγμή (εκτός από το ότι δεν μπορούν να αλλάξουν το όνομα χρήστη τους). Οι διαχειριστές του ιστότοπου μπορούν επίσης να βλέπουν και να επεξεργάζονται αυτές τις πληροφορίες για να μπορούν να εκτελέσουν την αποστολή των προϊόντων.
Έχετε άλλη απορία;
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε